Örömmel tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2019. október 7. napján 8–16 óráig, a Polgármesteri Hivatal Mester utcai parkolójában lehetőségük lesz a mobil kormányablak busz által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az alábbi ügytípusokban
Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés
-
személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
-
útlevél ügyintézés;
-
vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
-
elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;
-
parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele);
-
lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
-
NEK adatlap (regisztráció);
Gépjármű-ügyintézés:
-
járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
-
járművek forgalomból történő kivonása;
-
jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
-
közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
-
elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;
-
megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;
-
származás ellenőrzés iránti kérelmek átvétele.
Egyéb feladatok
-
adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás teljesítése postai úton 8 napon belül);
-
adatletiltási kérelmek átvétele;
-
ügyfélkapu regisztráció;
-
Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele;
-
Telefonos Azonosítás szolgáltatás ügyfél-regisztráció;
-
Időszaki Értesítés Szolgáltatás igénylése.