Polgármesteri Kabinet

Kiss Ádám
Kabinet irodavezető osztályvezető
Telefonszám:
+36 70 434 4351
+36 23 310 174/205

A Kabinet speciális feladatai

a.) A település polgáraival, társadalmi és civil szervezetekkel, más önkormányzatokkal való kapcsolat és együttműködés szervezése, és a feladatok ellátásának biztosítása.

b.) A testvérvárosi kapcsolatokkal összefüggő éves feladatok előkészítése és végrehajtásuk biztosítása.

c.) Pályázatfigyelés és pályázatírás megszervezése, aktív, segítő közreműködés a megvalósításban.

d.) A Polgármesteri kabinet ügykezelési, ügyviteli és operatív feladatainak ellátása.
A kabinet heti rendszerességgel működik, a polgármester hívja össze.

A kabinet állandó tagjai: polgármester, alpolgármesterek, jegyző, aljegyző, kabineti irodavezető és a média- és közszolgálati tanácsadó. Szükség esetén, az aktuális témaköröknek megfelelően a kabineti üléseken felkért meghívottként kötelezően részt vesznek a főépítész, az osztályvezetők, a városgondnokság vezetője és az aktuális témakörökért felelős egyéb meghívottak  

a.) A helyi (interaktív) hírközlés- és tájékoztatás meglévő rendszerének megszervezése. Az önkormányzat új nyilvánossági és kommunikációs felületei, eszközei létrehozásának megszervezése. (Tv, rádió, újság, honlap, rendezvények, hirdetőrendszer).

b.) A helyi önkormányzati hírközlés és a tömegkommunikációs médiumok szakmai működésének segítése és felügyelete.

c.) Tevékeny részvétel az önkormányzat által működtetett médiumok hírellátásában, irányításában, szerkesztésében.

d.) A település helyi, régiós, országos és nemzetközi sajtókapcsolati hálózatának kiépítése, fejlesztése.

e.) Kommunikációs tanácsadói feladatok ellátása az önkormányzat dolgozóinak, az önkormányzati intézmények vezetőinek, a képviselő-testület tagjainak a nyilvánosságot érintő kérdéseiben, szoros együttműködésben a városvezetőkkel.

f.) Sajtószóvivői, kommentátori, műsorvezetői, közreműködés illetve ennek
megszervezése és koordinálása.

g.) Az önkormányzat működésével és a település életével kapcsolatos sajtómegjelenések, hang és képanyagok archiválási rendszerének kialakítása, az anyaggyűjtés és tárolás megszervezése.

h.) Egyéb az önkormányzat kommunikációs igényeinek megfelelő tevékenységek ellátása, a polgármesterrel történt előzetes egyeztetés alapján.
Az önkormányzati kommunikációs tanácsadót a polgármester nevezi ki.

a.) A társadalmi és civil szervezetekkel, egyéb társulásokkal, testvér településekkel és más önkormányzatokkal való kapcsolattartás szervezése, segítése.
b.) A tisztségviselők nyilvános szerepléseinek szervezése, segítése, reprezentációs feladatok ellátása.
c.) A tisztségviselők napi munkájának segítése, folyamatosságának biztosítása, a gyorsaság, a hatékonyság és az eredményesség szempontjainak, a határidők betartásának figyelembe vételével.
A napi munkakapcsolatok szervezése, összehangolása hivatali vezetőkkel, intézményvezetőkkel, egyéb résztvevőkkel
d.) Pályázatfigyelés és pályázatírás.
Hatáskörének érvényesítéséről a polgármester és az alpolgármester gondoskodik

Feliratkozás a következőre: Polgármesteri Kabinet